Hello There, Guest!

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Legion War
limburn
Private

*

2
1
Feb 2017
0
Just as the legion war starts I get a communications time out and have to restart the game to get into the Legion War, it also happen occasionally during the attack of Poseidon.

But the Legion war is really annoying.
Denitz
Lieutenant

63
5
Feb 2017
1
Hi Limburn,

I think everyone gets it!Legion war , Regional Battle and Poseidon. Yesterday I was kicked out from Poseidon about 5 times.

Yes it is annoyingSad

Thanks

Denits
Robbe504
Sergeant

**

7
2
Feb 2017
0
Während der letzten Tage mussten viele Mitglieder meines Teams "Kriegsmarine", Server EU 036 während des normalen Spiels als auch im Allianzkampf,Regionenkampf und Poseidon das Spiel teilweise 5 mal neu starten um weiterspielen zu können.
Die eigenen Mitteilungen im Chat sind nach kurzer Zeit für einen selbst nicht mehr zu lesen.
Die Zeit springt oftmals hin und her,d.h. wenn ich einen Angriff starte zeigt mir der Zähler z.B. 8 Minuten Fahrzeit an, wenn ich dann mit Hilfe von Diamanten springe,kommt es vor,das mir eine Zeit > eine Stunde angezeigt und auch abgerechnet wird. Der Rückweg wird dann z.T. Wieder mit 8 Minuten verrechnet. Das passiert auch häufig während eines Angriffes ohne Diamanten.
Oder die Zeit springt hin und wieder zurück.
Da dieser Vorgang viel Diamanten und damit Geld kosten kann,bitte ich sie dringenst diesen Fehler,den ich auch vor längerer Zeit per Mail angemahnt habe,abzustellen.
Leider kann ich die von Ihnen damals geforderten Sreenshots nicht zur Verfügung stellen, da der Fehler immer unerwartet auftritt.
Eddie
Super Moderator

117
29
Feb 2017
5
Hello Robbe,

If you want to take part in this discussion, please do it in english. For german posts please use the german forum.
Thank you!

Greets,
Eddie

LINE: et3005
Incorrects
Sergeant

**

11
3
Feb 2017
2
I did have them too while using wifi connection. To be honest it worked for me to use mobile internet at those events. Normally a mobile device cannot send and recieve data at the same time using wifi connection. I do not really know if this is the problem, but it seems to work on providers networks. Maybe try it and see if it works for you.
------------------------------------------------------------------------
"To Sink or not to sink" - "That is the question" Angel
Alliance Leader // "FEAR" // Server EU 074

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)